Ezért érdemes mindennap csicseriborsót fogyasztanod

Súlycsökkenés

A csicseriborsóban található protein és rost lelassítja az emésztést, valamint ezek a tápanyagok segítenek abban is, hogy teltségérzeted legyen. Ez pedig étvágycsökkentő hatást eredményez, tehát kevesebb ételt fogsz bevinni a szervezetedbe, így megindul fogyásod is.

Egészségesebb csontok

A csicseriborsó remek mangán, kalcium, vas, magnézium, cink, illetve A- és K-vitamin forrás. Ezeknek az alkotóelemeknek pedig fontos szerepe van a csontok növekedésében, és abban a folyamatban is, hogy az ásványi anyagok megfelelően rakódjanak le a csont mátrixán. Ugyanakkor a csicseriborsó rendszeres fogyasztása elősegíti a kollagén termelését is, ami erőt és rugalmasságot ad bőrünknek, továbbá összeköti az izmokat, a szalagokat és a porcokat.

Szebb bőr

A C-, K-, és az E-vitamin fontosak bőröd egészsége érdekében, ezért ha ragyogó és tiszta arcbőrre vágysz, érdemes elkészítened egy csicseriborsós ételt. Ezek a vitaminok segítik a sebgyógyulást, megszüntetik az apróbb ráncokat, megelőzik a száraz bőr kialakulását és még a nap káros hatásaitól is megvédenek minket.

Lapozz, cikkünk még nem ért véget!

Fotó: 123rf.com

Oldalak

Szólj hozzá Te is!