Iszak Eszti szinglihétvégéje Rómában

A pizza és a sármos férfiak országába, azaz Olaszországba utazott a VIVA népszerű műsorvezetője, Iszak Eszti. A lányok egy hétvégét töltöttek Rómában, és az eső ellenére is nagyon jól érezték magukat, amik fényképekkel is megörökítettek.

Év elején vette tervbe az öt barátnő az olasz kiruccanást. Egy hosszú hétvégére látogattak el Olaszország fővárosába igazi csajos programként, ahol belekóstoltak az olasz konyha különlegességeibe, valamint megcsodálták a város világhírű látványosságait. Az olasz temperamentummal fűszerezett vakáción azonban rövidítenie kellett Esztinek, mivel az Interaktív forgatásai hazai terepre szólították.

„Már januárban lefoglaltuk a repülőjegyeket, Róma régi úticéljaink között szerepelt, hiszen rengeteg a gyönyörű látnivaló, ráadásul az olasz fiúk mindannyiunk gyengéi.” –mondta nevetve Iszak Eszti.
„Mindannyian kalandvágyóak vagyunk, próbáltunk minél több élményt belesűríteni a hétvégébe, így például az éjszakát nem egy hotelben, hanem helyi apácáknál töltöttük. Bulizni végül nem voltunk, mivel nekem váratlanul haza kellett utaznom a megújult Interaktív forgatása miatt, így két napba sűrítettük a látnivalókat és estére így is kellően elfáradtunk. Az utolsó napon egy autentikus olasz étteremben vacsoráztunk ahol szinte csak helyiek ettek. Meglepő, hogy mennyire felszabadultak és hangosak! A gyerekek nevettek és sikítoztak, a szüleik pedig még bíztatták is őket erre, mi azonban ettől még egymás mellett ülve is alig hallottuk egymás szavát. Összességében remek feltöltődést jelentett ez a kis kiruccanás az esős idő ellenére is, így hazatérve ismét újult erővel vághatok bele a műsorvezetésbe, amely most legalább ennyi izgalmat tartogat számomra.” –mesélte a VIVA sztárja, akit a nézők minden nap láthatnak a megújult Interaktív műsorvezetőjeként.

Kattints a galériára a képekért!

Oldalak

Lifestyle
Azért valószínűleg nem ez fogja visszatenni Lindsay Lohant a térképre, viszont a frissen felkerült filmek nem igazán tudtak labdába rúgni mellette.
A TikTokon ezerféle elképesztően zseniálisa takarítási trükkel találkozhatunk, érdemes viszont olykor közelebbről is megvizsgálni, vajon valóban hatékonyak-e ezek a módszerek.
Sztárok
A mindennapok során rengetegen igyekeznek elrejteni ősz hajszálaikat, Salma Hayek pedig egy igencsak meglepő ötlettel állt elő a probléma gyors megoldására.