Femcafe blog

Megérkezett végre a várva-várt nyár és a strandszezon, a férfiak álma. Nőként azonban ez az időszak is kihívásokkal teli, hiszen mindenki szeretne jól mutatni a kedvenc nyári ruhájában és bikinijében. Akinek eddig nem volt kedve, vagy ideje jó formába kerülni, annak sem kell lemondania az álomalakról. Íme, három alapszabály, ami segít.

Nincs is jobb, mint egy gazdag zabkásával indítani a napot. Mutatjuk a receptet!

Az amerikaiak kedvence ez a New York-i sajttorta, amit most erdei gyümölcsös öntettel tálaltam. Próbáljátok ki a receptet!

Csütörtökön még nem, pénteken már igen – nagyjából tényleg ennyi volt a dackorszakba lépés, ami Lölőnek és nekünk, Lölő szüleinek is az első. Most már tényleg nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy honnantól is kell számítani azt az első fél évet, ami olyan nehéz?!

Dackorszak: íme, az első felvonás!

A mozgásintenzitás legfontosabb mérhető adatai között van nemcsak a pulzus, de a testhőmérséklet is. Nagyon szeretünk a pulzuson lovagolni, azonban ennél mégis fontosabb a hőmérsékletünk szabályozása és nem csupán edzés alatt!

Úgy őszintén: befolyásolja azt, hogy te ki vagy, az, ahogyan látnak téged? Elmondom, miért nem érdemes egyetlen aggódó gondolatot sem fecsérelned ilyesmire. És hogy jön ide a szemüveg? Kiderül az is a cikkből.

Napjainkban a hát- és derékfájdalom az egyik legelterjedtebb mozgásszervi panasz - olyan téma, amit nem lehet elégszer elővenni, mert mindig van mit mondani róla. Most összeszedtem 10 tényt a gerinctáji fájdalomról, amit – tapasztalataim szerint – a legtöbben meglepőnek találnak.

Ne csüggedj, ha egyre nagyobb a pocid, még mindig vannak gyakorlatok, amiket biztonsággal kivitelezhetsz és segítenek az alakod formálásában. Emellett egyes mozdulatokban olyan mélyizmok is részt vesznek, amik hasznát később élvezed majd, amikor könnyebb szüléssel, vagy gyorsabb felépüléssel számolhatsz, és messziről elkerülhet az inkontinencia is. Ezekből a gyakorlatokból most 4-et hoztam neked!

Oldalak