Vajon megéri panaszt tenni, vagy inkább maradjunk csendben?
Sosem szoktam panaszt tenni akkor, hogyha valami nem tetszik, és szerintem hozzám hasonlóan sokan maradunk inkább csendben, minthogy mi érezzük magunkat cikisnek azért, mert hangot merünk adni a véleményünknek.
Egyszer hangot adtam a véleményemnek!
Történt már meg veled, hogy fizettél valamiért, és noha nem tetszett a kiszolgálás, termék vagy az, amiért fizettél, inkább mosolyogva megköszönted, és magadban elmormoltad, hogy soha többet? Én egyenesen kellemetlenül érzem magam akkor, hogyha panaszt kell tennem, visszaküldenem egy ételt vagy kifogásolnom egy szolgáltatást. Múltkor például az interneten vettem egy ruhadarabot, aminek a való életben köze sincs ahhoz, amilyen a képen volt, mégsem kezdtem el problémázni, inkább megkíméltem magam a felesleges macerától. Jó lesz az még valamire! Múltkor azonban, a vasutas sztorim után elszakadt bennem valami, és végre - talán először - kinyitottam a szám, és véleményeztem a pénzért cserébe kapott szolgáltatást. Történt ugyanis, hogy a Legelő nevű salátabárból rendeltem ebédet két másik kolléganőmmel együtt. Többször rendeltünk már innen, és mindig isteni volt a salátájuk, a legutóbb azonban valami baj történhetett...