Lifestyle

Hurrá, még mindig nyaralunk! - Sánta Laci blogbejegyzése

Tehát folytassuk! Az előző részben elkezdtem mesélni, hol jártunk a nyáron. Lassan itt a tél, most már azért éjszakánként rendszeres a fagy, előkerültek a melegebb kabátok, sálak és sapkák. Szóval egykettőre itt a tél. Innen nézve aztán még csodálatosabb felidéznem, milyen is volt a nyaralás!

Jól választottunk

Nos, ott hagytam abba, hogy a komp megérkezett Volos-ból Skopelos szigetére. Vagyis a Mamma Mia szigetre. Természetesen azért is választottuk úti célul, mert mindannyian szerepelünk a Madách Színház előadásában. De hogy kikről is beszélek? A barátainkkal látogattunk el erre a gyönyörű kis szigetre, László Anikóval, Kovács Péterrel és mi ketten Juliskámmal. Már nem is tudom, kinek az ötlete volt, hogy ezt a görög szigetet válasszuk, de állati jó ötletnek bizonyult.

Ahogy leszálltunk a kompról, minden olyan magától értetődő volt. Ancsi ugyanis nagyon felkészült volt. Pontosan tudta, merre lesz a szállásunk, kicsit olyan volt, mintha már járt volna ott! :) Tíz perc sem telt el és már a panzióban voltunk. Elfoglaltuk a szobáinkat, letusoltunk, kicsit henyéltünk és elmentünk vacsizni. Amikor pedig visszamentünk a szobánkba, a teraszról (merthogy az is volt) ez a látvány fogadott bennünket:

Az udvarban lévő medence kivilágítva csalogatott bennünket, a hold pedig olyan erős fényű volt, amilyet még nem láttam. Ez persze nem jön át ezen a képen. Meg egyébként is, az égen sokkal több csillag volt, mint máshol. Ez nyilván azért van, mert nem volt olyan erős fényszennyezés, így aztán jóval több csillagot láthattunk a holdsütötte égbolton.

Akár a filmekben

Mivel a Mamma Mia! c. filmet ezen a szigeten forgatták, egyik célunk az volt, hogy minden helyet felkeressünk, ami a filmben szerepelt. Így aztán próbáltuk minden napra úgy szervezni a programokat, hogy kirándulás is legyen, strandolás is, meg persze láblógatós-filmnézős-semmittevős-szobábandöglős nap is. Ez utóbbit azért megfűszereztük egy kis medencézéssel.

Maga a sziget lenyűgöző volt! A hegyek és a tenger…szinte elmesélhetetlen. Muszáj egyszer megnézned! Amikor a saját szemeddel látod (nem egy ismeretterjesztő filmben), ahogyan a hegyen lévő erdő fáinak lábai alól kinőnek a sziklák és a tenger felé közeledve ezek az éles kövek lekerekednek, a vízhez érve szinte meglágyulnak az égszínkék, kristálytiszta víztől - tényleg csodálatos! Szerencsés helyzetben voltunk, mert nem kellett kapkodnunk. Az egész nyaralást két hétre terveztük és ennek java részét a szigeten töltöttük. Nem kellett három vagy négy napba sűrítenünk az összes látnivalót.

Este, mikor sötétedett, bementünk vacsorázni a város legforgalmasabb kis utcáiba a kikötőbe és igyekeztünk sok helyen sok mindent megkóstolni. Persze, néhány helyre vissza-vissza tértünk. Ilyen volt például “a gyros-os”. Egy forgalmas, de apró tér két éttereméből az egyik. Sok ember jött-ment, nagy volt a zaj, a pincérek sürögtek körülötted - nagyon hangulatos volt. A tér közepén egy nagy fa áll, körülötte pedig az asztalok és székek a vendégek számára.

Ha megfigyeled, a kép bal oldalán épp egy motoros hajt át a téren. Ott mindenki motorral közlekedik. És nem kötelező a bukósisak. Egyébként a sziget maga nem túl nagy, de ahhoz hogy eljuss ide-oda, mindenképp szükség van egy eszközre. A strandok elég messze vannak egymástól és bár a szállásunk pazar volt, a legközelebbi strand kb. 4 km-re volt.

Oldalak

Lifestyle
Fashion&Beauty
Áprilisban debütál a Daalarna új kollekciója, amely olyan menyasszonyoknak készült, akik egy igazán egyedi és szemkápráztató ruhában szeretnék kimondani a boldogító igent.
A Vízöntő élete rövidesen jóra fordul. Napi horoszkóp!
Utazás
A többség ki akarja majd használni a húsvéti hosszú hétvégén kínálkozó jó időt, és biztosan útra fog kelni. Azonban van néhány dolog, amire figyelni kell a közlekedésben!