görög sziget

Egészség
A krétai nép valamit nagyon jól csinál. A legnagyobb görög szigeten mindenki mosolyog és csak úgy árad az életöröm az...
Utazás
Nekünk, magyaroknak valami oknál fogva - a globális felmelegedés ellenére is - még mindig augusztusban ér véget a nyár...
Ha a görög filmes összeállításunk apropóján felkeltette az érdeklődésed Skopelos, mutatunk belőle kicsit többet is.
Megtaláltuk a legszebb görög kikötőt, és ezzel együtt a következő háttérképünket is... Egészen pontosan Szími szigetére...
Utazás
Bizonyára mindenki szereti a tengerparton süttetni a hasát, az pedig csak hab a tortán, ha mindezt egy gyönyörű...
Ha imádod a görög szigeteket, de Santorinit már láttad, Míkonosz pedig túl nyüzsgő számodra, akkor keresd fel Híoszt!
Reggel felkelünk, már a teraszról látjuk, hogy fodrozódik-e a tenger, vagy teljes szélcsend van. Utóbbi esetben a...
Utazás
Több mint két hete vagyunk a szigeten, általában ennyi idő után búcsúzik az első turista. Mármint az, akit megszoktunk...
Motort béreltünk Antiparoson, amihez térképet és egy kis útbaigazítást is kaptunk. Van egy pár strand a környéken,...
Ittlétünk másnapján visszamentünk a kikötővárosba, Parikiába, ahol elintéztük a munkavállaláshoz szükséges papírokat a...