Meseíró pályázat gyerekeknek, amivel az egész ovi nyerhet!

A dm drogerie markt öt éve minden évben megrendezi „a Nap gyermekei” edukációs programot, melynek célja, hogy szakemberek segítségével felhívja a nyilvánosság, főleg a szülők és pedagógusok figyelmét a napvédelem fontosságára, és a magyarországi óvodákat pályázat útján naptejekkel támogassa. A Garnier Ambre Solaire, a MelanomaMobil és az Egyszervolt- a Magyar Gyermekkultúráért Közhasznú Alapítvány együttműködő partnerként a program mellé álltak. (x)

Nem lehet elég korán kezdeni

A program minden évben nagyon népszerű mind a pályázaton induló óvodák, mind a dm vásárlói körében. Dr. Harmos Ferenc, a MelanomaMobil bőrgyógyász szakorvosa elmondta, hogy a legjobb dolog, amit tehetünk gyermekeinkkel, hogy már óvodás kortól kezdve egészségtudatosságra neveljük őket. Gyermekeink bőre érzékeny, ezért hamarabb leégnek és napszúrást is könnyebben kapnak. A gyermekkorban elszenvedett napégés egész életre meghatározhatja a melanoma és bőrrák rizikóját, mivel sokszorosára növeli azt.

Kutatások szerint az UV terhelés 80%-át gyermekkorunkban kapjuk, így kifejezetten fontos, hogy már kiskorban óvjuk a picik bőrét, mind fényvédő krémek, naptejek segítségével, mind pedig fizikailag, ruhákkal, sapkával és napszemüveggel. Mindez kiemelt jelentőséggel bír, hiszen ilyenkor még mi vagyunk az egyetlenek, akik felelősek a csöppségek egészségének megőrzéséért.

Meseíró pályázat magyarországi óvodák részére

A pályázó óvodáknak a jelentkezési lap kitöltése mellet egy tanmesét kellett beküldeniük illusztrációkkal, ami Tóni a kis kenguru és barátai történetét meséli el. Az első helyezett óvoda egy napvédelmi családi napot nyer, ahol gyermek és szülő játszva, közösen ismerkedhet meg a napvédelem alapjaival. A szervezők maximum 400 óvodát tudnak támogatni naptejekkel, és oktató anyagokkal. A www.napgyermekei.hu oldalon a kampány kabalája Tóni a kis kenguru idén is sok meglepetést, és hasznos napozási tanácsokat tartogat gyerekeknek és szülőknek egyaránt.

A dm vásárlói pontadományokkal segíthetnek

A dm üzletekben található infópulton 2015. április 2. és május 31. között 50 active beauty pont felajánlásával a dm törzsvásárlói idén is támogathatják az óvodások napvédelmét. A nagylelkű támogatásért cserébe egy 15% kedvezményre jogosító kupont adnak ajándékba a szervezők, ami egy melanoma szűrésre váltható be a MelanomaMobil rendelőiben. „Vásárlóink évről évre a program mellé állnak. Idén is számítunk nagylelkű támogatásukra.”- nyilatkozta az elmúlt évek tapasztalatairól Kanyó Roland a dm marketing- és PR menedzsere.

Oldalak

Lifestyle
A Kos jegy szülötte végtelen energiával és erővel rendelkezik, ennek pedig az egyik forrása a táplálkozás. Azonban nem mindegy mit és mennyit visz be szervezetébe, hogy az megfelelően működjön.
Home&Design
Ahogy beköszönt a tavasz és közeledik a húsvét, sokan szeretnék otthonukat friss, vidám és ünnepi hangulatba öltöztetni. Ehhez adunk most kreatív, praktikus ötleteket!
Lifestyle
Rengetegféle hobbi közül választhatunk a mindennapok során, teljesen eltérő, hogy kinek mi válik be, mit élvez a legjobban. Létezik viszont egy hobbi, mely egyetlen forintba sem kerül, bármikor...