4 gyakorlat, ami a maximumra pörgeti az anyagcseréd – Búcsút inthetsz a salakanyagoknak

Emésztést segítő ételek helyett inkább mozgással pörgetnéd maximumra az anyagcseréd? Megegyeztünk! Mutatunk 4 gyakorlatot, ami a tested minden részét megmozgatja, és jelentősen felgyorsítja a kalóriaégetés folyamatát. Csináld meg naponta az összeset, maximum 10 percet vesz el az életedből: egy feladatot ugyanis 45 másodpercig kell végezned úgy, hogy az ismétlések között 30 másodperc szünetet tartasz. Hajrá!

1.

Keress egy széket, ami elég stabil ahhoz, hogy ráülhess anélkül, hogy elgurulna. Állj elé úgy, hogy háttal legyél neki, majd fogj a kezedbe két súlyzót. Figyelj arra, hogy vállszélességű terpeszben legyél, és a lábfejeid egyenesen előre nézzenek. A súlyod legyen a sarkadon, majd guggolj le és érintsd a széket, de vigyázz: ne ülj rá! Ezután állj fel, és emeld fel a válladig a súlyzókat. Ez számít egy ismétlésnek.

Szakértői tipp: Ne felejtsd el feszesen tartani a feneked, miközben felállsz!

2.

Állj meg egyenesen, két kezedben egy-egy súlyzóval. Emeld fel behajlítva az egyik lábad, miközben az egyik karodat kinyújtod, ameddig csak tudod, a másikat pedig behajlítva a válladhoz érinted. Ez számít egy ismétlésnek. Figyelj arra, hogy tökéletesen össze tudd hangolni a gyakorlat különböző részeit, illetve, hogy ne lendületből, hanem izomból dolgozz.

Szakértői tipp: A hasad legyen megfeszítve, és a vállaid viszont legyenek lazák, ne húzd fel őket a nyakadba!

Gifek: prevention.com

Oldalak

Szólj hozzá Te is!