Fashion&Beauty

Újra forgalomban a retró fürdőruha

A nyílt levelek ritkán működnek, ám ha a New York magazinnak és a The Wall Street Journalnak írsz divat témájú cikkeket, akkor akár sikerre is vezethetnek.

Újra forgalomba hozzák

Augusztusban a szabadúszó újságíró, Jenni Avins tollat ragadott, hogy egy szenvedélyes levelet írjon a New York magazin blogjára, a The Cutra, kérve a J. Crew-t, hogy hozzák újra forgalomba a hátul nyitott, egyberészes fürdőruhát.

„Amit szeretnék, az egy szűk, feszes fürdőruha, amely az alsórészénél a csípőcsontig felvágott és hátul teljesen nyitott, hogy a napsütés érhesse a hátamat. És természetesen fekete legyen.” – írta az újságíró.

Ötletes válasz

A levél megérintette a J. Crew kreatív igazgatóját, Jenna Lyonst, aki azonnal reagált, mondván, meglátja, mit tehet az ügy érdekében. Néhány hónappal később Lyons egy kétoldalas reklámmelléklet formájában bejelentette, hogy a fürdőruha újra kapható lesz. A hirdetés alá csak annyit írt: „Kedves, Ms. Avins, az Ön kérése számunkra parancs. Üdvözlettel: Jenna”.

Ez egy kiváló példa arra, hogy a márka figyelembe veszi a vásárlók igényeit, és egy kiváló PR-fogás is, hogy egy ilyen ismert író publikálta a levelet.

Ha tetszett a cikk, nyomj egy lájkot vagy oszd meg másokkal is!

Ezt is ajánljuk: Hasznosítsd újra a bikinidet! - Katt ide!

Fotó: adweek.com ; Leadkép: wallsave.com

Oldalak

Fashion&Beauty
Sztárok
Zac Efron, hírnevének megszerzése óta rengeteget utazik, mikor munkaügyben, mikor egyszerűen kikapcsolódás céljából. Ennek ellenére sok éven át megőrizte kaliforniai gyökereit, így mindenkit...
Lifestyle
Persze mind tudjuk, hogy a kávé lendületet és energiát ad, na meg persze nagyon finom és sokunk számára elmaradhatatlan kiegészítője a reggeleknek, valójában viszont még ettől is sokkal több rejlik...
Sztárok
György hercegnek számos regulának kell megfelelnie, melyek között van olyan, ami azt szabályozza, milyen ruhák alkothatják a gardróbját.