Fashion&Beauty

A mellrákkal vették fel a harcot a 90-es évek szupermodelljei

Kate Moss és Naomi Campbell húsz évvel első közös mellrák-ellenes kampányuk után ismét pózba vágták magukat. A Fashion Targets Breast Cancer alapítvány a két szupermodell jóbarátnő segítségével már több mint 14 millió fontot gyűjtött kutatási célokra.

Divattal a mellrák ellen

A divatvilág legnagyobb mellrák-ellenes kezdeményezését 1994-ben alapította Ralph Lauren, miután egy közeli barátját elveszítette a betegség miatt. 1996-ban olyan már akkoriban is hatalmasnak számító neveket sikerült megszerezniük az alapítvány számára készült kampány arcainak, mint Kate Moss és Naomi Campbell, a képeket pedig Patrick Demarchelier készítette. Az évek során olyan hírességek is beszálltak a kezdeményezésbe, mint Claudia Schiffer, Erin O'Connor vagy Elle MacPherson, most pedig úgy gondolta az alapítvány, hogy az évforduló alkalmából ismét a modellvilág két vadócát, a híresen jó barátnőket, Moss-t és Campbell-t kérik fel. A fotós ezúttal a világhírű Mario Testino volt, aki szerette volna megőrizni a húsz évvel ezelőtt készült fotók puritán hangulatát, így talán jobban át tudják adni az üzenetet.

Ha kíváncsi vagy Kate és Naomi barátságára az évek során, kattints!

Oldalak

Fashion&Beauty
Lifestyle
Persze az, hogy kinek mi számít jónak az ágyban eltérő lehet, de egy biztos: az alábbi három csillagjegy alapvető tulajdonságai miatt nagyon aktív, ha szeretkezésről van szó. Ha velük összehoz a sors...
Fashion&Beauty
A tavaszi szezon nemcsak a ruhák és kiegészítők terén hoz új trendeket, hanem a smink világában is, most pedig összegyűjtöttük az új szezon legnagyobb trendjeit!
Lifestyle
Köztudott tény, hogy a barátok fontosak a boldogságunkhoz. A közelmúltbeli kutatások azonban azt sugallják, hogy nem kell aggódnunk akkor sem, ha éppenséggel egyetlen ember sincs, akivel...