Demi Moore modellnek állt

A 48 évesen is még mindig gyönyörű színésznő elvállalta, hogy a híres amerikai márka, az Ann Taylor arca lesz a 2011-es őszi szezonra.

Heidi Klum, Katie Holmes, Naomi Watts, Cameron Diaz és Halle Berry után Moore-ra esett a választás, hogy reklámozza ezt a vérbeli amerikai márkát, amit szerencsére a színésznő örömmel el is vállalt. Döntésében pedig két szempontot tartott szem előtt: egyrészt örült, hogy egy olyan márka arca lehet, ami nőktől nőknek szól.

Másrészt pedig, az Ann Taylor a modern, dolgozó nők számára tervez. „Örömmel dolgoztam együtt Ann Taylorral.” - nyilatkozta Ashton Kutcher felesége – „Ők igazán tudják, hogy mi kell egy nőnek ahhoz, hogy magabiztos és sikeres legyen. Az őszi kollekció minden egyes darabja elegáns, kényelmes és gyönyörű. És ugyanolyan sokoldalú és változatos, mint az élet, amit élünk.”

És, hogy miért éppen Demire esett a választás? Erről Christine Beauchamp, a márka főnöke beszélt: „Demi valódi inspirációt jelent a modern nők számára, ahogyan megteremti az egyensúlyt a karrierje és a családja között, miközben rengeteget tesz azért, hogy pozitív visszajelzéseket kapjon. Ő egy gyönyörű mintakép, elképesztően sokoldalú és teljes életet él, nyugalommal és szenvedéllyel. Figyelemre méltó egyéniség.”

 

Demi szexi tánca a Sztriptíz című filmben

Oldalak

Lifestyle
Húsvétkor a magyarok egyszerűen bolondulnak a kalácsért. Viszont vannak olyanok, amik nem a legjobb minőségűek. Van, amibe mi is belefutottunk.
Lifestyle
Egyre több az internetes bűnöző, akik ugye nem csak az OTP Bank nevében telefonálgatnak. Most egy nyugdíjast túlságosan is könnyű volt behúzni a csőbe.
Lifestyle
Ha ezt az akadályt is sikerrel veszed, jogosan lehetsz majd büszke magadra!